top of page

Zwroty i Reklamacje

REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

Na zgłoszenie oświadczenia o rezygnacji każdego towaru zakupionego w sklepie online masz 14 dni od daty otrzymania paczki ze swoim zamówieniem. Z kolei na odesłanie do nas zwrotu masz 14 dni od daty przesłania do nas  oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Dokładny regulamin odstąpienia od umowy oraz zwrotów w przypadku wstąpienia wad produktu znajduje się w Regulaminie sklepu.

PROPONOWANY SPOSÓB ZWROTU

  1. Zarejestruj zwrot na swoim koncie klienta  – zaloguj się na swoje konto i kliknij moduł  ZWROT TOWARU.

i postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie.

UWAGA: Jeżeli nie pamiętasz danych do logowania wprowadź e-mail, na który złożyłeś zamówienie a następnie poproś o przypomnienie hasła.

  1. Wypełnij i wydrukuj FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU

  2. W celu usprawnienia procedury zwrotu przygotuj paragon/fakturę, który został dołączony do Twojego zamówienia. Nie jest on konieczny, ale przyspieszy realizację zwrotu.

  3. Paragon/faktura i formularz zwrotu towaru umieść z towarem, który chcesz zwrócić w pudełku lub kopercie wysyłkowej.

  4. Zwrotu towaru możesz dokonać samodzielnie nadając przesyłkę.

 

Wyślij ją na adres:

 

ADRES ZWROTÓW I REKLAMACJI TOWARU :

 

Umi

ul. Mała 3/1

03-423 Warszawa

 

DANE KONTAKTOWE SPRZEDAJĄCEGO: 


WOOM DESIGN

Wioleta Cieślik
ul. Mała 3/1
03-423 Warszawa

NIP: 6612226661

REGON : 260803016

KONTO BANKOWE: 84 1240 1082 1111 0010 9412 5729

e-mail: umi.ceramika@gmail.com/ kontakt@umistore.pl 

telefon: 570 783 707 ( od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00) 

 Podczas rejestracji zwrotu, w module: PONFORMUJ NAS O SPOSOBIE ZWROTU TOWARU  (wybierz InPost lub kuriera)

 

Kwota przesyłki zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty.

  1. Pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki, żebyś mógł monitorować jej zwrot.

  2. Zwrot płatności nastąpi do 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu. 

  3.  Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni od daty doręczenia przesyłki do naszego magazynu, korespondencja z decyzją zostanie przesłana mailowo. 

  4. Prosimy aby w widocznym miejscu oznaczyć przesyłkę jako ZWROT / REKLAMACJA  

uwaga : koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient

W przypadku wystąpienia o konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia na terenie Polski wynosi do 3 dniu roboczych. 

bottom of page