Zwroty i Reklamacje
REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI
Na zgłoszenie oświadczenia o rezygnacji każdego towaru zakupionego w sklepie online masz 14 dni od daty otrzymania paczki ze swoim zamówieniem. Z kolei na odesłanie do nas zwrotu masz 14 dni od daty przesłania do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Dokładny regulamin odstąpienia od umowy oraz zwrotów w przypadku wstąpienia wad produktu znajduje się w Regulaminie sklepu.
PROPONOWANY SPOSÓB ZWROTU
-
Zarejestruj zwrot na swoim koncie klienta – zaloguj się na swoje konto i kliknij moduł ZWROT TOWARU.
i postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie.
UWAGA: Jeżeli nie pamiętasz danych do logowania wprowadź e-mail, na który złożyłeś zamówienie a następnie poproś o przypomnienie hasła.
-
Wypełnij i wydrukuj FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU
-
W celu usprawnienia procedury zwrotu przygotuj paragon/fakturę, który został dołączony do Twojego zamówienia. Nie jest on konieczny, ale przyspieszy realizację zwrotu.
-
Paragon/faktura i formularz zwrotu towaru umieść z towarem, który chcesz zwrócić w pudełku lub kopercie wysyłkowej.
-
Zwrotu towaru możesz dokonać samodzielnie nadając przesyłkę.
Wyślij ją na adres:
ADRES ZWROTÓW I REKLAMACJI TOWARU :
Umi
ul. Mała 3/1
03-423 Warszawa
DANE KONTAKTOWE SPRZEDAJĄCEGO:
WOOM DESIGN
Wioleta Cieślik
ul. Mała 3/1
03-423 Warszawa
NIP: 6612226661
REGON : 260803016
KONTO BANKOWE: 84 1240 1082 1111 0010 9412 5729
e-mail: umi.ceramika@gmail.com/ kontakt@umistore.pl
telefon: 570 783 707 ( od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00)
Podczas rejestracji zwrotu, w module: PONFORMUJ NAS O SPOSOBIE ZWROTU TOWARU (wybierz InPost lub kuriera)
Kwota przesyłki zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty.
-
Pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki, żebyś mógł monitorować jej zwrot.
-
Zwrot płatności nastąpi do 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu.
-
Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni od daty doręczenia przesyłki do naszego magazynu, korespondencja z decyzją zostanie przesłana mailowo.
-
Prosimy aby w widocznym miejscu oznaczyć przesyłkę jako ZWROT / REKLAMACJA
uwaga : koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient
W przypadku wystąpienia o konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia na terenie Polski wynosi do 3 dniu roboczych.